2. Holdet damer:

Oprykning til anden division 🥳
I lørdags spillede vores 2. hold oprykningsmatch i Aarhus Aadal mod Odense Eventyr. Det blev en tæt kamp, som blev afgjort på hul 18 – men vi vandt samlet 5/4! 
Dermed kan vi se frem til 2. division næste år. Sidste år spillede vi for første gang i Danmarksturneringen i kvalifikationsrækken, og nu er vi allerede rykket op to sæsoner i træk. Det er vi selv ret stolte af 🤩
Det gav også anledning til en oprykningsfest lørdag.
Oprykningen betyder også, at vi ikke længere kan bruge sloganet #PRÆCISIONitredjedivision. Nyt slogan kommer næste år 👀 

 

Superveteraner:

Oprykning til 1. Division
Viborg golfklubs Superveteraner tog lørdag til Middelfart for at spille om oprykning til 1. Division.
Det blev en spænde match, selvom resultatet blev 10-3 i Viborgs favør.
Mange lige matcher hvor der var spænding frem til sidste hul.

Nu skal holdet fra 2026 testes mod de bedste i landet hvor vi er kommet i pulje med Odense, Varde og Århus Golfklub.

 
 

Ungdom: 

Oprykningspil til Elitedivision – Ungdom. Fem gæve gutter var taget til Middelfart hvor der skulle spilles om oprykning til Elitedivisionen. Og lad det bare være sagt – det blev højdramatisk. Golfklubben Lillebælt bed fra sig i blæsten. Fra morgenstunden måtte holdet udskifte Karl-Emil som ellers var første single. Han var blevet skadet og valgte selv at overlade pladsen til Emil. En god og moden beslutning. Mathias var dermed 1. single, Valdemar 2. single mens Julius og Emil spillede foursome. Vores foursome kom hurtigt bagud og måtte erkende at de var chanceløse mod Odense´s to scratch spillere. Mathias kom til gengæld godt fra start og det var halvvejs gennem matchen tydeligt at det hele skulle afgøres i 2. singlen. Valdemar spillede en super flot runde og var én oppe med 2 huller igen. Et lille putt blev dog misset på hul 17 så matchen var helt lige på 18. hul. Det blev kamp til stregen men Viborg delte matchen og dermed blev det ikke til oprykning i denne sæson. Drengene er skuffede men top klar til at give den en over nakken til næste sæson.

 
 

Ungdom Kval hold:

Rykkede direkte op i 2. Division.