Oversigtsbillede over vores spændende og udfordrende Pay and Play bane.

Pay and Play
golf er for ALLE, også for dig som aldrig har spillet golf før.

I Viborg Golfklub kan alle spille golf, også uden at være medlem. Det kalder vi Pay and Play, hvilket vil sige, at du kan komme direkte ind fra gaden, leje udstyr, betale for den runde golf, du vil spille, og begive dig ud på træningsanlægget samt Pay & Play banen.

Det er simpelt og helt uforpligtende – Du betaler kun for den runde du spiller.

Vores Pay & Play bane ligger placeret i naturskønne omgivelser med udsigt til Domkirken.

Banen er altid åben og kan spilles på ca. 2½ – 3 timer af én som aldrig har spillet golf før.

BESTIL & BETAL.
Tid på vores Pay and Play bane kan bestilles og betales hjemmefra

Book tid og betal HER

Når du har bestilt tid og betalt, vil du få en bekræftelses-email tilsendt.

Det eneste du så skal gøre, når du kommer til klubben er :

1. Gå direkte over og spil på Pay & Play banen

eller

1. Gå ind i vores Lounge og få udskrevet scorekort og evt lej udstyr på betalingsautomaten til højre i vores Lounge, inden du går over for at spille på Pay & Play banen..

Bestilling af tid, betaling, udlevering af adgangsbillet(bon) og udskrivning af scorekort kan også ske på betalingsautomaten, når du er i Klubben. Vær dog opmærksom på, at tiderne kan være optaget, hvis du først bestiller tid, når du ankommer til Klubben.

Har du lyst til at spille 2 runder, er du velkommen. Du skal blot bestille 2 tider og betale for 2 tider

Du kan naturligvis altid få hjælp i Shoppen eller i sekretariatet i deres åbningstid.

PÅKLÆDNING.
Du behøver ikke at investere i hverken golfsko eller tøj, mød blot op i hensigtsmæssig påklædning og sko – dog ikke bar overkrop eller tanktops.

LEJE AF UDSTYR.
Alle spillere skal have egen golfbag – EN golfbag pr. spiller.

Du kan leje golfbag med køller og jern i Shoppen for kr. 75,- eller i betalingsautomaten i loungen, når shoppen er lukket.

Golfbolde kan ligeledes købes i Shoppen eller i betalingsautomaten, når shoppen er lukket.

Har du selv udstyr kan du naturligvis benytte dette.

Har I behov for mere end 2 golfsæt, så ring til Shoppen i deres åbningstid : https://www.viborggolfklub.dk/golf-shoppro/

(Husk at sætte golfsættet ind i skabet igen efter brug, og returner kortet i betalingsautomaten.)

TRÆNINGSBANEN (DRIVING RANGE).
Du er velkommen til at benyttes klubbens træningsfaciliteter. Der er gratis bolde på driving range.
Træningsboldene må IKKE benyttes til spil på Pay & Play banen.

PRAKTISKE INFORMATIONER.
Der er toiletter i gangen ved loungen.

Husk altid vanddunk og evt. lidt at spise – (meget vigtigt på varme sommerdage.)

Der forefindes Hjertestarter udenfor klubhuset- på den højre bygning ved bag-parkering.

PRISER:
Seniorer kr. 150,00
Juniorer (til og med 18 år) kr. 75,00

Priser: Gæst med Viborg spiller på Pay and Play/Par 3 banen priser :
Seniorgæst med Viborg spiller: Pris kr. 100,00
Juniorgæst med Viborg spiller:  Pris kr. 50,00

FROKOST EFTER RUNDEN.
Det er naturligvis også muligt at slutte af med en frokost eller kold øl/vand i vores restaurant GOMA : https://goma-golf.dk/

PAS PÅ.
Vær opmærksom på evt. spillere når du skal krydse hul 27 på vores store bane ved overgang til og fra Pay and Play banen.

GOLFBIL (BUGGY).
Har du lyst til at køre rundt når du skal spille, så kan du leje en Buggy samtidig med at du bestiller din tid.( Der må dog kun køre golfbiler på banen i sæsonen fra ca. april til oktober)

BETALINGSKVITTERING SKAL MEDBRINGES.
Der er ingen adgang til Pay & Play banen uden gyldig adgangsbevis enten på din mobil eller fra betalingsautomaten i vores lounge.
Der gennemføres jævnligt banekontrol, og manglende adgangsbevis kan medføre bortvisning.

BESTIL TID UD I FREMTIDEN.
Der kan max bookes 7 dage frem. Vil du gerne booke længere frem, så ring til sekretariatet på 86673010 i deres åbningstid.   https://www.viborggolfklub.dk/klubben/sekretariatet/

Book tid og betal HER

eller

scan QR Coden, så du let kan bestille tid fremover på vores Pay & Play bane.

Udskriv scorekort som PDF til Pay & Play banen HER

Se også Pay and Play banen på videoen :