Møde i erhvervsklubben den 6. december

Der er tradition for, at erhvervsklubben i Viborg Golfklub som et af årets arrangementer afholder et møde i december måned – således også i år.

42 af erhvervsklubbens 64 medlemmer var onsdag aften samlet i Loungen til Julehygge og vinsmagning.

Aftenen blev indledt med et indlæg ved elitespiller Marie Eline Madsen, som i dette efterår har truffet den beslutning, at hun vil tage på College næste år og forsøge at gøre golfen til sin levevej. Marie Eline gjorde god reklame for sig selv, og det lykkedes at overbevise nogle om, at det var en god ide at støtte hende økonomisk.

Derefter fortalte elitespiller Oscar Reventlow-Mourier om livet som caddy for Nanna Koerstz Madsen på LPGA Touren og det var utrolig spændende at høre om hans hverdag som caddy for en professionel golfspiller.

Erhvervsklubbens medlemmer var generelt utrolig positiv stemt og kvitterede med klapsalver for de fine indlæg.

Inden vinsmagning og mad, havde Mogens Andersen et kort oplæg omkring 2023 i Viborg Golfklub, hvor han også med glæde kunne fortælle at Erhvervsklubben har bidraget med imponerende 1.541.644,- kr siden Erhvervsklubben blev stiftet i 2016, hvilket er utrolig flot.

Herefter bød aftenen på rigtig dejlig mad fra restaurant Goma, og vinhandler Peter Dahl og datter Pernille præsenterede undervejs nogle gode vine, som passede fint til menuen.

Stemningen var som altid rigtig god hele aftenen. Der blev grinet og snakket, og traditionen tro var der også en lille quiz, som Claus Hermann stod for. Der var gode præmier til dem, der var heldige at gætte rigtigt på flest spørgsmål.

Alle gik dog fra mødet med en lille ting, da der var en flaske portvin til alle deltagerne som en julehilsen.

Kunne du lide dette? Del det...