Søndag den 23. juni var der medlemsarrangement i Viborg Golfklub med underholdning i trick golf på driving rangen ved Karsten Maas.

Karsten Maas var i en årrække golftræner i Hjarbæk Fjord Golfklub men har de seneste mange år optrådt med sit golfshow, hvor han giver prøver på sine færdigheder med diverse trick golf slag.

Karsten har i den forbindelse haft verdensrekorden i 2 omgange, når det gælder slag med lange køller. Han er således i øjeblikket verdensrekordindehaver i det længste slag med en driver med et skaft på godt 4,3 meter. Det kræver nogle armkræfter og så ikke specielt let ud.

Karsten Maas ankom til Viborg Golfklub fra morgenstunden, og efter at han havde stillet sine bolde op til sit senere show, havde en stor del af vore juniorer mulighed for at blive inspireret af Karsten, som gav prøver på sine færdigheder og gav juniorerne mulighed for selv at prøve forskellige trick slag. Det lød til på børnene, at det havde været en fornøjelig oplevelse for vore yngste medlemmer.

Ved frokosttid blev der grillet pølser og budt på en forfriskning i gården. Vejret viste sig fra den smukkeste side, og mange af vore medlemmer benyttede lejligheden til at få lidt at spise, inden turen gik til driving rangen, hvor Karsten Maas i den næste times tid gav prøver på sine færdigheder.

Alt i alt en rigtig fornøjelig dag i Viborg Golfklub

Billederne nedenfor giver indtryk af aktiviteterne og det hyggelige samvær