Første afdeling af klubmesterskaberne er nu afviklet.

I weekenden 5. – 6. september blev de indledende runder i klubmesterskaberne 2020 for Viborg Golfklub  afviklet.

Lørdag skulle spillerne således spille 2 gange 18 huller (seniorer og veteraner dog kun 18 huller), og søndag blev de sidste 18 huller spillet for alle.
Der blev begge dage spillet slagspil uden handicap.

Specielt lørdag blev spillet lidt generet af nogle regnbyger med tilhørende vind. Søndag var vejret derimod for det meste solrigt, så forholdene var gunstige, og banen stod flot.

Om 14 dage – i weekenden 19. – 20. september afvikles hulspilsmatcherne, hvorefter vi kan kåre de endelige rækkemestre og klubmestrene hos damer og herrer.

Vi håber, at mange af vore medlemmer har lyst til at komme tilstede ved præmieoverrækkelsen søndag den 20. september. Klubben byder på kaffe og kage.

De vedlagte fotos er stemningsbilleder fra slagspilsturneringen.